Kevin

Hej , kevin skriv din msn så kan jag adda dej :P

Kommentarer
Postat av: kevin

Hej det är jag kevin har ingen msn men kälek har jag:D kul att skriva till dig du är en söt och fon peson såg dig på bildana nu ska jag gå på dicko det kommer bli fett kul. klockan 18:00 så går jag till dicko ha en bra helg.Hejdå:D





2009-04-24 @ 17:21:13
Postat av: kevin

oj fon är fin* råkar skriva fel sorry:D

2009-04-24 @ 17:22:09
Postat av: kevin

Hej det var as trågit på dicko det blev tryckare 8 gånger han inte dansa med en ända gång med någon tjej.Det var bara min pollare som dansade inte jag det var as trågit.Hejdå :D

2009-04-25 @ 08:29:57
Postat av: kevin

Hej förlåt att jag inte har skrivit på så länge men jag har det vältigt bra. Du är så vätigt söt jag

hoppas att vi kan vara vänner för du varkar vara jätte trevlig men det är ingen från din klas. jag är anonym:D jag vet att du vill veta vem jag är

men kanse någon så upptecker du mig eller så säger jag vem jag är men skriv jänna till mig så går jag in på din blogg och kollar vad du har skrivit. Hejdå har en så trevlig dag:D

2009-05-14 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback